Food and lifestyle event på cafe opera

Dagens loppi event var toppen, det bjöds på Alovera drycker och lite snacks som cokladkola, nötkola och små smörkakor som jag älskar från Walkers.
Alltså så typiskt att jag glömde kameran hemma i all stress, kl 1 kollade jag på klockan och insåg att jag skulle möta Atousa halv2 inne i stan så det blev lagon stressigt.

Det var ett super event och "nya" Bugaboo vagnen Sahara visades och det var sååå fin blev lite kär, dom hade ställt den i ett litet tält med sand runt om.
Konferencier idag var Johanna Westman!
För er som inte vet vem hon är så skriver hon kokböcker och hon gjorde även ett tvprogram med en talande mixer :) idag släpptes hennes nya kokobok och vi alla som var där fick med hennes autograf i!
Juste hon har även skrivit första mos boken som jag tycker är super bra! Jag fick den av min syster när Antonio var liten och det är ett het tips till alla er som vill göra egen barnmat.

Andra som var på plats var Ramundberget, Micki, Parelle cosmetics och Playstation :)

Vi fick också veta att nästa år kommer det vli super många olika roliga evnt från loppis sida, så vill ni komma på roliga evnt och har blogg kan ni anmäla er på deras sida :)

Dagens goodiebag


Bilderna från eventet är lånade av http://paoarevalo.blogg.se/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback