Super gullig vinst!

Åh jag blev så glad nu när jag klickade in på en länk för att se vinnarna i en tävling och så såg jag att JAG som som nr 1! :D

Var med och tävla ni också http://bit.ly/ZPq2Fe bara att klcika på länken och fylla i uppgifter, några vinnare om dagen tills 2 december, ni tävlar alltså om produkter från 7 A.M ingen vinst från dom är en dålig vinst kan jag tala om dom gör verkligen super fina grejer och slut tävligen är om den nya åkpåsen och den chansen vill man ju inte missa :D

Så snart kommer ett par 7 A.M booties hem till mig eller nja haha till Mateo :D
Super super söta och samma fina färg som åkpåsen han hade som jag nu olyckligtvis sålde i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback