Mateo

Satt på tunnelbanan för någon dag sedan och plötsligt fick jag tillbaka den här känslan när Mateo föddes.
Så sjukt ca 11 veckor efter, minnena blev så klara precis som det hände samma dag.
När jag tog emot honom i mina händer, shit vilken känsla! Riktig chock helt galet när man tänker på det så det var väl igentligen inte förrens då som den riktiga chocken hade lagt sig helt..
Inte alla mammor som får uppleva den känslan

Nu ligger han i min säng och jag blir bara mer och mer kär för varje gång jag ser in i hans vackra bruna ögon en obeskrivlig kärlek till max!

Mateo för er som inte vet det betyder Guds gåva :) vilket han verkligen är min fina prins

Kommentarer
Shopaholic - Nybliven mamma till tre! säger:

Åh det blev Mateo! Woho, älskar namnet, L heter Matteus i mellannamn, snarlikt :)

2012-10-25 | 13:54:15
Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback