Succe


Jag har kämpat som en galning för att liten ska ta napp, har aldrig gillat napp innan men nu när man är ensam med tre barn är det tyvärr nödvändigt.
Han sitter som klistard på mig mig annars och det är underbart men man kan inte lägga ner honom längre sunder och han gillar inte vagnen direkt.

Har testat Nuk, MAM, Avent, Omrio och bambino från olika åldrar men ingen fungerar eller ja Avent fungerade en gång, googlade lite och hitta den här söta nappen som heter Wubbanubs.
Tänkte att det skulle vara bra att testa då jag fortfarande ammar och jag tyckte den hade bäst napp eftersom att det blir lite samma tag.
Idag köpte jag den på Bonti 169kr lite mycket för en napp men jag är desperat.
Kom hem och testade, nja ingen hit först men efter några test så gick det ganska bra och nu somnade han in vagnen dessutom nappen ploppa ur så fort han somnade men i alla fall en början ;)

Kommentarer
Ida säger:

Sitter gosen fast på nappen eller går den ta bort? Hur kokar man den om den sitter fast? :O

Svar: den sitter fast, jag brukar bara fylla upp ett glas men kokande vatten och lägga i dom :)
annatengelin.blogg.se

2012-10-11 | 16:53:59
Bloggadress: http://peaceandida.devote.se
H säger:

Hej, har hängt i din blogg sedan din äldste var liten, ...vad har hänt? Är du inte tillsammans mer med din kille? Vad har hänt om man får fråga?

2012-10-14 | 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback