Bebis egna bok


Idag fick vi hem "mitt första år" boken från Libero, ärligt talat hade jag inte trott att den var så fin men den var var verkligen super super söt :) Så ikväll när barnen sover så tänkte jag börja fylla i den lite.
Bilder måste framkallas så den blir riktigt fin, tyvärr finns det bara en suddig bild på bebis hemma efter han föddes när man ser mig och ambulans personalen i bakgrunden sen fick vi inte med våran kamera i alla stess när vi skulle åka till sjukhuset så inga riktiga första dygns bilder finns.

Kommentarer
Lillgarden säger:

Har varit SÅ kass på att fylla i sånt.. Nästan så man får ont i hjärtat av dåligt samvete...

Svar: Samma här men nu ska det bli av :)
annatengelin.blogg.se

2012-09-22 | 12:31:00
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se/
Sofie - Mamma till två små säger:

Sv: men kan man verkligen fylla i i efterhand.. Mina barn är 3½ och 2 år.. :(

Har en ide om att jag ska göra en slags bok själv till dom med foton och utdrag ur min blogg... och lite egna tankar och så som jag kommer ihåg men frågan är bara NÄR! haha..

2012-09-23 | 10:48:12
Bloggadress: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback