CRAZY

Kl 00:00 släpptes Missoni på lindex, för det första stod hemsidan bara och tänkte i säker 10 min sen när man väl fick en kö plats ja då var det 2886 före! helt sjuk, kom in efter 20 min och la allt jag ville ha i kundkorgen och klickade vidare till kassan men ja självklart när man väl klickar på köp då är allt man lagt i kundkorgen slut!

Så sjukt dåligt det man lagt där borde ju resaveras i alla fall i 10 min så man hinner klart!
Skippar VIP frukosten imorgon med tanke på trycket idag vill inte stå och trängas med massa människor med en bebis på magen så drar till farsta kl 10 och ser om jag får tag på något i alla fall :) Om inte så gör det ju inte jätte mycket då jag mest vill köpa bara för att ;)

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback