Helg och lika namnlös än

Ikväll gå et progam om att världen komme gå under 2012, är ju Mayaindian själv men nu hoppas jag att det va en lite fövirrad Mayaindian som äknade typ en nolla förlite eller så ;)

Igå blev bebis 5 veckor och fortfaande lika namnlös men nu står det för min del mellan
Matheo och Emilio, känns lite elakt att han inte ha något namn men sammtidigt vill jag ju inte bara ta vilket namn somhels måste ju passa på honom.
Vi röstade igår det blev två mot två så det funkade inte riktigt ;)

Isabel och C tyckte Emilio och jag och Antonio tyckte Matheo blir lättare till nästa barn då lär det ju minst bli tre mot två haha

Kommentarer
Sanna säger:

Emilio!!! Passar perfekt

2012-09-13 | 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback