Planera om

Jag är en sånhär som hatar att inte vara i tid när man ska träffa människor, men när man har en liten bebis är tiden inte så lätt att beräkna.
Så mycket som behöver görat och det tar verkligen tid sen händer det alltid något i sista sekunden som att dom bajsar eller vaknar och absolut vill äta eller ja så är man så stressad att man själv missar saker man måste ha eller göra som att packa skötväskan.

Idag tyckte jag att jag var klar med allt kl 8 bara bebis kvar att mata, skulle möta Atousa kl 9 kom precis kl 9 fast jag hade planerat så bra :P måste nog vara "klar" två timmar innan nästa gång jag ska träffa någon haha

Kommentarer
M ♡ mamma till L & C säger:

Självklart skulle jag kunna hjälpa dig med en bloggdesign. Men i så fall tar jag lite för det.. 100kr för bara header eller 200 kr för en hel design.

Hör av dig om du fortfarande är intresserad!

2012-09-24 | 14:34:14
Bloggadress: http://flavorsofmylife.blogg.se
Monica säger:

Har lillen fått något namn än?

Svar: Nej inte än :/
annatengelin.blogg.se

2012-09-24 | 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback