Besök av min fina Lima

Har fin besök idag :) älskade Lima ska vara här hela dagen så mysigt med min vovve!

Igår var det en "diskussion" på fb om hål i öronen på små barn...
Jag vet att jag ska skita i människor som tycker så mycket men jag kunde inte låta bli!
Dom påstår att det är misshandel och ett övergrepp och det gjorde mig så förbannad.
Jag var pytteliten när jag själv fick det och har aldrig ens tänkt att det skulle vara ett övergrepp osv vilket jag också varv tydlig med men jo klart jag måste tycka det och nej jag vet ju inte bättre eftersom att någon Anna gjorde valet åt mig lalalalala!

Man funderar lite på hur ointelligenta människor är om jag ju inte ser det så varför har dom då ett behov att att jag måste känna som dom?
Dessutom så tycker jag att det är en grov kränkning mot barn som blir misshandlade och som blir utsatta för övergrepp att man ens jämför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback