Byengberg besök

Hamnade som sagt fel när jag skulle till stadion men efter en stund kom jag rätt :)
Byengberg ligger på Nybrogatan 72 och jag såg den först inte var inga skyltar utanför eller så men det var en liten super mysig och fin butik.
Massor med underbara kläder!
Johanna tjejen som äger butiken var super snäll och väldigt hjälpsam.
Skulle bara byta två grejer men jag hittade badbyxor från Tutto Piccolo som jag var tvungen att köpa till killarna för dom var så fina! :)
Blev även en tröja till Isabel det heter inte tröja men hittar inte det rätta ordet när jag kom hem trodde Isabel att den var till Mateo eftersom att den var så kort ;)


Kommentarer
claes-göran olofsson säger:

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

2013-04-08 | 22:23:43
Bloggadress: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback