Gravida som krökar

Har ni sett programmet?
Helt sjukt och ibland tycker man att alla borde få genomgå ett test innan man får bli gravid!

Det är så hemskt att dom får veta vad rökning gör mot det lilla fostret men sen direkt går dom ut och tar en cigg.
Det borde vara olagligt att röka när man är gravid! Det kan man kalla misshandel medvetet se till att ens lilla bebis får minimalt med syre.. Nej fy fan!

Blir så arg att människor inte fattar det och sen kommer med ursäkter som "jag rökte när jag var gravid och det är inget fel med det" eh jo uppenbarligen blev det något fel!


Kommentarer
Hanna säger:

Jag har inte sett programmet..men jag TÅL inte folk som röker när de är gravida! Jag kan inte hålla tyst när jag ser det. En jag känner rökte som gravid. Jag sa till henne "du vet att det är som att trycka en kudde över bebisens ansikte varje gång du tar ett bloss?". Hon rökte aldrig framför mig igen..stackars bebis i alla fall.

2013-04-17 | 11:48:14
Bloggadress: http://hannagmwahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback