Härliga långa dagar

6+ idag och det firar vi med att vara inne hela dagen :/ vi städar som att vi inte gör annat lixom står massa påsars hallen med släng jag har tröttnat på att vi har så mycket grejer så nu åker verkligen 98% i soppen
Har ingen ork att hålla på att sälja grejer heller förutom små saker som ät helt nytt.

Garderoben är proppad med kläder fast jag rensat som bara den och tvätten är inte ens klar, fattar inte att jag handlar så mycket ;)

Mössor är något som barnen har gott om också själv har jag inte ens en kanske ska bli ändring på det :)

Mössorna som ni ser på bilden är en del av Mateos mössor så ni kan ju gissa på hur mycket alla tre har tillsammans ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback