Hästar

Innan vi ska åka hem ska vi kolla på hästar (åsnor) fick barnen det till på något konstigt sätt.
Just nu är dom inne och spelar iPad för det är ju sånt man gör på landet ;)

Vi testade nya vagnen på landet och den fungerade super, men jag upptäckte ganska snabbt att det var ett stort jack i skumgummit :/ som att något legat emot bara det att det inte lagat något på den och hade det varit så hade det försvunnit efter ett tag (var så på min Donkey också) så jag hoppas jag får byta den Igen då jag verkligen gillar själva vagnen.

Första bytte vi för att små svarta plast plupparna på handtaget var sönder.
Små saker men köper man en NY vagn ska det vara HELT hel! :)


Kommentarer
Tina säger:

Jättefräsch vagn!

2013-04-29 | 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback