Halloj

Dålig uppdatering appen på min Iphone fungerar inte..typiskt..
Och jag har helt enkelt varit för lat för att ens starta datorn.

Min lilla prinsessa sover borta i dag och det är så tomt utan henne så det är helt galet!

Jag har tänkt en hel del och nu när jag "slutat" köpa vagnar på löpandeband så måste man ju ha en hobby och det har nu blivit att inhandla filtar och mössor till barnen ja filtar till Mateo.
Han har ca 40 filtar och vad han ska med dom till vet jag inte men det finns juuu så mycke fina filtar och för att inte tala om mössor, jaa ni ska bara veta och eftersom att mössor är så billiga också så blir det en hel del favoriten just nu är från Minimini just den mössan var slut på hemsidan men dom har något liknande inne nu med boll på :)


Jaja nog med det för nu planeras nya planer för en ny vagn allt är nästan klappat och klart frågan är nu bara vilken färg man ska ha på chassit eller om man ska ta någon designer vagn eller jaa vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback