Jazz up!

Nyheter från Bugaboo!
Snart kommer en ny special edition som heter Jazz Up Summer
och det är topset till Cameleon 3, Donkey och Bee+.

Jag total älskar den blåafärgen MEN hur tänkte dom med tyget i?
Som alltid tycker jag det är snyggast med bar en färg och jag håller mig till det men som vanligt läg jag mig nog älska dom här sufflorna i alla fall för en blå ska köpas.

Dom börjar säljas i mars 2013

En annan nyhet är att det kommer en snack tray även till Bee+ som ser nästan precis ut som den till cam och Donkey.


Nu börjar jag verkligen ångra att jag sålde min bee+! Istället för att sälja den hade jag lika gärna kunnat spara den och ha den som sommar vagn till Teo men jag tyckte ju jag var så smart när jag skulle sälja den!
Vi får se vad det blir för extra vagn till sommaren, en ny basvagn kommer ju snart men en sulky måste man ju ha också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback