Planering

Snart är det lila Mateos tur att bli döpt, han kläder är redan inhandlade första steget ;)

Tänkte göra en lite lista så jag inte glömmer något
tänkte baka tårtorna själv med dekoration och allt.

Okej då kör vi

Boka kyrka
Jag har två förslag på datum ska ringa kyrkan idag och hoppas på det i ferbruari
Kyrkan ska så klart vara samma som Antonio och Isabel döptes i

Dopklänning
Oj började kolla redan för 3 månader sedan har inte hittat någon super fin än så jag får leta vidare'

Lokal
Ska bokas så snart kyrkan är bokad

Dopdekoration
När mina barn döps har vi färgtema, så det kör vi väl på nu också den här gången blir det marinblått

Vem bjuder man?
Ja nu det ät det stora frågan, har en lista men jag räknar med ett litet dop på ca 20 pers

Inbjudningskort
Ska fixas direkt när jag bokat kyrkan och lokalen ;) hittade en super bra sida där man kan föra egna och skriva ut super super fina!

Dikter
Har hittat en ur söt dikt den får ni se sen letar och letar

Mat, dryck, tårta, dessert
Tårtan ska ju göras från grunden så här behövs planering, dekorationer vet jag i alla fall precis hur dom ska se ut och antalet tårtor beror ju på antalet människor som kommer.
Dricka kaffe saft

Kläder till föräldrarna och andra barn i familjen.
Här kan jag ju säga att grabbarna har en stor fördel dom är det enkelt att fixa till matchande slipsar till alla tre men svårare till mig och Bel då vi ska ha klänningar och hitta två i samma nyans.

Frisören.
A, I och jag behöver absolut en tur till frisören innan dopet haha

Fotografering
Jag själv alla andra som kommer ;)

 Gästbok Hade vi inte till dom andra men nu har jag hittat en super fin som jag ska köpa

Kommentarer
Mia säger:

Måste fråga, är du och killen tillsammans eller hur är det mellan er???

Svar: nej vi är inte tillsammans
annatengelin.blogg.se

2013-01-15 | 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback