För det är sanningen

Det går inte en dag utan att jag blir ledsen eller arg över hela den här situationen!

Jag har inte gjort något fel men jag blev tvingad att säga förlåt till några av dom vidrigaste människorna på jorden för annars skulle dom sälja lägenheten samma dag och kasta ut mig! 

Allt för jag jag bad min kille hjälpa till med barnen medan jag jobbade han skulle lämna dom på dagis det var allt.
Han är ingen okänd för dom!
Mormor klagar att det är jobbigt att ta hand om barnen deras pappa är för "upptagen" för sina egna barn, farmorn vet barnen knappt ens vem det är så vad har jag för val när jag måste jobba?

Barnens pappa betalar inte ens underhåll så jag måste jobba som en galning för att allt ska gå ihop men bryr sig någon av dom nej!

Blev världens kaos och nu eftersom jag bor kvar i lägenheten ska jg uppföra mig annars kastar han ut mig...
En människa man levt med i 6 år och kallat sitt allt hur fan kunde det gå såhär långt? 



Kommentarer
Rebecca säger:

Hej vilken jobbig situation:-(. Kanske kan du kolla om din hemmkommun har någon du kan prata med, min hemkommun brukar ibland erbjuda 15 minuters samtal med advokat/jurist, så kanske du kan få några råd eller nåt i alla fall?:-/. All lycka till dig.

Svar: Tack så mycket för tipset ska kolla upp det :)
annatengelin.blogg.se

2013-11-18 | 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback