Fuck you!

Ibland undrar man hur man kan varit tillsammans och levt med en sånt idiot i nästan 6 år!

"Om du är den starka av oss hur kommer det sig att **** är här varje dag?" Fick jag höra av C idag...

Ja för att du skit i dina barn du och din jävla familj ser till att jag inte får något underhåll eller bostadsbidrag! Jag måste jobba för att våra barn ska ha mat på bordet och då måste ju någon passa barnen!!

Fuck familjen Tengelin jag skäms att mina barn och jag varit en del av eran familj!

Jag skäms att jag valde en stor idiot till pappa till mina barn och ja jag skäms så jävla mycket för att dina ord gång på gång sårar mig!

Du är inte värd ett skit det är JAG dom kämpar och bryr mig om våra barn INTE Du inte för fem öre!!!

Du leker så jävla viktig och nej kan absolut inte ta med Mateo när du är med dom stora för det är "eran helg" kul för Mateo att du skiter i honom!

Jävla as är så förbannad och jo just när det händer grejer som idag få förtjänar du och ditt skit hängas ut så folk ser mer än eran påhittade skit! 

Hot och skit snacka det är du! 

Kommentarer
Isabelle säger:

Visste inte att du hade det så kämpigt :(
Tufft och ha en fd som inte tar ens yngsta, har inte han en skyldighet att ta hand om din yngsta? helt sjukt!

2013-10-12 | 17:53:39
Bloggadress: http://www.finest.se/eladria
Anonym säger:

Men underhåll kan du ju ansöka att få från försäkringskassan om han nu vägrar att betala.

Svar: Nej eftersom han står skriven här går det inte tyvärr
annatengelin.blogg.se

2013-11-01 | 08:16:04
sergia säger:

Oh vad jag känner igen mig i din situation! Ibland så önskar man att man inte hade barn med sina fd men saker är redan gjorda. Hoppas det löser sig ❤

2013-12-09 | 00:01:12
Bloggadress: http://espinoza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback