10 Augusti 2011

Om bara barn 3 månader fyller min lilla prinsessa 2år :)
En present är redan färdig planerad sen får vi se vad mer vi hittar på.


Isabel 1år och 7 nästan 8 månader
kan säga

Hej
Hej då
Hallå
Nej
Ja
Antonio
Mamma
Pappa
Lima
Älskar dig
Oj
Ajaj
Mat
Tappa
Ramlade
Napp
Hjälp
Vill inte
Katt
Vovve
Hund
Puss
Bajs
kiss
Fot
Sko
Häst
Akta
Kasta

Bebis
Hoppa

Sen härmar hon typ allt Antonio säger så hon kan prata en del är hon själv så är det dom här orden som kommer ut :) väldigt duktig tycker jag
sen försöker hon sjunga med i en massa låtar inte barn låtar utan typ reggeton osv haha as cool är hon :D

Kommentarer
linn j säger:

Hej! Nu kör jag en "Dagens Blogg"tävling. Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och anmäla dig. Ett tips kan vara att lägga till mig på Bloglovin' så att du inte missar inlägget där vinnaren presenteras! Ha en fortsatt bra dag, kram :)



Ber om ursäkt om du inte gillar reklam.

2011-08-10 | 13:30:40
Bloggadress: http://yourobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback