Choklad muffins

När jag var yngre älskade jag att baka men nu orkar jag aldrig det, Antonio vill så klart hjälpa till och han hällde i ett glas vatten i äggsmeten så det var bara att slänga och börja om.
Men det gick snabbt och smidigt tills jag var klantig nog att bränna mig men nu doftar det så underbart i hela lägenheten :)
Att vi inte ätit middag kanske inte heller vara så smart haha.
Det ska absolut fortsättas baka här hemma super mysigt så förslag på vad man enkelt kan baka med barn där dom kan hjälpa till mycket.


Men nu blir det nog en tur till ica så vi får i oss lite riktig mat också ;)
Puss

Kommentarer
cdahl. säger:

skulle vara kul om du hade lust att ställa en fråga i min frågestund, bara att klicka sig in på min blogg! :)

2011-08-04 | 23:18:44
Bloggadress: http://carinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback