För snabbt

Nu på sista tiden tycker jag att Antonio växer för snabbt :) Han pratar på ett helt annat sätt och GUD vad snäll han har blivit mot sin syster idag var jag på toan och sminkade mig och den blev helt tyst så jag skyndade mig ut i vardagsrummet då alla med barn vet att det inte är bra när det är för tyst och vad gör ungarna då?
Jo dom står lutade mot soffan och ritar tillsammans i samma målar bok!

Alltså ni fattar inte vilken stor grej det är då båda blivit som galna om dom velat rita och den andra ens tittar på teckningen :D
Men så söta dom var dom målade Bamse och bytte snyggt plats när den ena skulle byra penna och sen snyggt tillbaka och så beundrade dom varandras fina målningar också :D

Men det är lite läskigt måste jag säga hur stor han faktiskt är nu verkligen ingen liten kille längre, han är verkligen så jävla fin min lilla prins!
Han vet att han är våran Prins också haha så det kan han uttnytja

Förra veckan fick jag se när Antonio ritade sitt första huvud :D så jävla söt och så klart ska den sparas för evigt :D


Kommentarer
Sara säger:

Sjukt bra blogg du har :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-26 | 23:44:10
Bloggadress: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback