Hemma igen

Helt ärligt var jag verkligen inte på topp för att åka iväg på kryssning.
Tvekade in i det sista, orkade inte riktigt umgås med andra och hade inte direkt ork att umgås med nya människor :)
Men det var ganska trevligt men nästa år ska jag tvinga med mig Maya eller Jannika :)
Bara så ni vet lixom ;)

Vann ett pris från Brio till Antonio och fick en riktigt väl fylld goodie bag att ta med hem till mannen och dottern som rev ut allt direkt :D haha
Sonen var tyvärr inte hemma han var på landet och hade mysigt med mormor.
Gud vad jag saknade mina små alltså men 22 timmar att bara få vara själv och tänka coh slappna av behövdes verkligen. Imorgon är det vardag igen och vi ska ha Lima tills på torsdag så mysigt.
Tyvärr blev Lima biten av en annan hund cs tre gången förra veckan och sen dess skäller hon på små hundar men jag hoppas verkligen inte att det händer igen och gud var jag ångrar att jag inte polisanmälde det, kan man göra det så här efter?



Älskar er alla tre mina fina <3 (Lima så klart inräknad då hon också är min bebis) :)


Gud så små dom båda två var

Isabels dop och min 21 års dag

Lima ute och seglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback