Inte helt okej va!?

Alltså personen som bo våningen över oss har ett barnbarn son är typ 1½ och han ä vaken till 11 halv 12 varje kväll och visst men det är inte okej att dom låter ungen klampa omkring i alla rummen tills han ska sova.
Mina barn har vaknat xantal gånger för att han springer runt så mycket blir helt galen!

Barnen har varit på dagis i dag och Antonio gamla kompisar var där för första gången i dag gud vad han har saknat dom haha och gud vad dom har blivit stora jisses alltså.

Imorgon börjar nya kullen med kidz på Isabels avdelninge och hon kommer ju inte direkt klännas stor då dom andra barnen är nästan lika gamla och dessuom syskon till dom som flyttat upp med Antonio :P men några nya tror jag att det är.

När vi kom hem hade vi mysigt och kollade på film och åt popcorn och godis hehe busigt

så vi har haft en super mysig dag :)
Puss

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin säger:

Ville bara titta in och säga hej. Fick precis veta att du är min nya hyttkompis på kryssningen i helgen :)

2011-08-23 | 12:05:17
Bloggadress: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Sabina säger:

SV; Så fort som möjligt hoppas jag :P väntar på respons från distansutbildningar så :)

2011-08-23 | 12:13:54
Bloggadress: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback