Lite mycket att göra

Verkligheten har hunnit ikapp nu tyvärr.
VaR på info möte i skolan idag och jag fick nog lite mer panik än vad jag redan hade då jag plötsligt insåg hur mycket jag har att göra 4 kurser samtidigt inte så smart valt av mig.
Gick hem och kollade alla kurser jag blev lite lättad då jag såg att Religonen var ganska lite att göra då jag redan kunde alla diagnoser :) Men jag har bestämt att jag ska fixa det här även om jag bara fåt g, sen ska jag kolla om jag kan söka till flera eller om jag måste vänta tills nästa år då jag hört att man bara får läsa 450p per termin.

Bilden är från förra sommaren

Ja lite lättad och lite gladare är ju nu och Antonio och jag har precis varit på ica och handlat och vi köte varsin glass och hade en egen titen mysprat stund innan vi gick hem.
Kan inte fatta att min lilla kille är å stor helt sjukt!
Isabel också första dagen på dagis hon gick från 9-11 själv och det fick jätte bra så imorgon blir det heldag.
Tråkigt nog tyckte dom att hon bara kunde vara hemma 1 dag i veckan för att inte förstöra hela dagis grejen :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback