Mycket kan hända

Jaha så var man hemma igen d, mamma och jag hade som plan att åka och sälja massa på loppis men då det började ösregna så fick planerna inte så bra, sålde två saker så tjänade 40kr bättre än ingenting.
En tur till ica kvantum och BEA blev det också där jag hittade det jag letat efter toppen!
Har aldrig varit där innan men det blir helt klart flera besök dit, hittade i alla fall barn gafflar och barn galgar jätte super duper bra.

Nu är man som sagt hemma och vi ska handla snart på vägen hem såg vi en seriekrock där fyra bilar var inblandade varav två jätte sönder :/ fick ont i magen av att se det hoppas det gick bra för dom i alla fall.
Av allt regn var det nästan översvämning vid en pizzeria stakarna stod med vatten till knäna.

Imorgon är det måndag och vad jag vet haha så ska inte barnen på dagis än ingen anning när dom börjar.
Bel ska ha inskolning för typ 4 gången och Antonio ska också ha det men han fiar det själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback