Sådär ja

Nu känns livet lite bättre det här med skolan tror jag har fixat till sig och jag har gjort en del uppgifter nu har jag bara en laboration och en examination att lämna in innan söndag och det ska jag nog fixa sen är är tre kursers första vecka avklarade :)
Känner mig ganska pigg och glad idag synd att det är tråkväder bara men vi tänkte ta en tur in till stan då barnens pappa tjatat som bara den om att han vill äta på max haha :)

Lär ju bli en tur in till Zara också då Antonio ÄLSKADE dom två tröjorna vi köpte där då vi ska leta efter den trejde som vi inte hittade förra gången :)


Nu återstår bara frågan om hur jag ska göra nästa helg åka på kryssning eller gå på ungmammagalan.
Finns både + och - på både men jag ska tänka tills på söndag så får vi se hur läget är då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback