Självklart


På tisdag börjar skolan min usk utbildning så kollar jag på den andra skolan däe jag ska läsa enstaka kurser och vad ser jag ju att enligt dom så ska jag läsa tre 50 kurser men jag har bara fått brev om en.
Så jag är inte på topp humör nu när jag ska läsa typ 450poäng men bara 250 är regitrerat på csn och jag har bara fått info om 3 stycken :/
Böcker måste införskaffas sen måste jag skicka in massa papper då måste jag veta hur mycket jag får in det här året men nu blir allt bara jätte konstigt och förvirrande inte roligt alls.

Alltså allvarligt jag har redan så mycket att tänka på att jag orkar snart inte ens bry mig... FAN!!!

Kommentarer
Carro - Mammaliv & Foto säger:

Klänningen är från Lindex. Lycka till med usk utb :)

2011-08-07 | 19:41:25
Bloggadress: http://emmasandracaroline.blogg.se/
mysan säger:

Hej sötkexet! :)

tänkte bara kika in och önska dej en fortsatt trevlig dag! :)

kram <3

2011-08-07 | 20:35:38
Bloggadress: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback