Stolt mamma till en stor kille

Gud man min kille är stor, det här är tredje dagen vi har toa tränat Antonio dom två första dagarna har han gått på toa några gånger på morgonen men sen haft blöja resten av dagen.
Idag bestämde jag att han skulle vara på dagis idag utan blöja i alla fall på morgonen och vi hämtade vid tre och tro det eller ej han hade ingen blöja och det hade inte hänt några olyckor alls!
Så stolt första dagen och så duktig <3

Han var blöjfri några timmar på dagis innan sommaren men han har alltid fått panik när man tar bort blöjan.
Men nu när han har börjat på stora avdelningen så vet han att man inte har blöja så det ha hjälp honom också :)
Sen har han fått en klistermärksalbum och får olika antal klistemärken beroende på hur "duktig" han är :)

Åh min stora kille! :D


Haha Antonio är så rolig han pappa brukar säga att man inte ska var snå och att an ska dela med sig och så klart snappar han upp det :D
Vi har köpt glass olika så klart han ville smaka på min jag säger nej för han får äta sin först,
då säger han allvarligt - mamma var inte snål nu, man får inte vara snål :D hahah så söt

Kommentarer
Linda säger:

Vilken söt och duktigt pojke du har. Håller själv på att pott-träna min två-åring. Plus att jag har en icke rumsren valp hemma så det är dubbla jobbet :)

2011-08-24 | 00:37:13
Bloggadress: http://baduizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback