Taggad till max

Lång dag känns det som, barnen blev lämnade av sin pappa på dagis då jag mådde piss på morgonen ont i huvudet och i halsen.
Blev lite bättre efter lite vila då vi drog in till stan och hämtade dagispåsen och sen fikade och kollade runt på overaller till barnem.
Hiattade inte dom vi kollat på nätet och kom på att det bästa för Antonio kanske är byxa och jacka men vi får se.

Mys efter maten med gelehallon och film sen somnade dom så sött :)

Imorgon är en stor dag haha ska på kryssning, så ska hänga på låset kl 10 i morgon i farsta c då jag inte har någon fin klänning eller topp bara två svarta den ena är för tråkig den andra tyckte mannen var för kort :P
så jag hoppas jag hittar en fin i morgon :) sen ska jag mysa med mina bebisar innan jag åker bort i 22 timmar.
Ska bli riktigt roligt även om jag inte känner någon av dom.


Kommentarer
Sara säger:

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-26 | 22:40:12
Bloggadress: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback