29 augusti 2011

Vinsten från mamma blogg kryssningen var verkligen en hitt, Antonio skrek nästan av glädje -JAAA det var ju precis ett rött tåg jag ville ha!! :D
Sen gav han mig världens kram och sa tack mamma! :D så gullig.

När vi hämtade på dagis då såg jag direkt att det var något som var fel, Antonio sprang iväg och sa att han ville gå direkt hem vilket han aldrig sagt förr och efter en stund satte han sig i mitt knä och jag fick ur honom att en liten tjej knuffat honom :/
Han sa att fröken inte sagt till och fröken sa att hon sagt till så jag vet inte riktigt.
Hoppas han vill till dagis i morgon i alla fall.

Pluggskrutt på sin dopdag :) 8 månader liten



Någon som kan fixa min bloggdesign???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback