29 Juni

Tiden flyger iväg som vanlig och i morgon är det Antonios sista dag på den avdelningen han går på, sen börjar han på övervåningen och går med dom stora barnen :)
Känns jätte konsigt att han redan är så stor, lillan går kvar där nere men jag har verklige inte bestämt hur mycket om hon ens ska gå där.
Alltså bara under dom här två veckorna så blir hon jätte ledsen bara någon av fröknarna hälsar på henne så alltså blir det inskolning igen efter sommaren, något måste hon väl gå kanske inte värt att ge upp hennes plats ifall man verkligen skulle behöva den lite senare tex när jag har praktik.

Nu ska dom små nattas sen måste jag packa våra kläder vi ska ha med till skåne, vet inte alls vad eller hur mycket jag ska ta med, två veckor är vi borta jaja det fixar sig nog, nu är jag nog mest nervös över resan dit vi flyger och vi måste ha med oss två bilbarnstolar och det lär ju bli lite jobbigt :/

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback