Dagens bild <3


Klockan är inte ens 8 men barnen sover, dom somnade säker på 5min eftersom att ingen av dom sovit på dagen och innan dom skulle sova levde dom rövare i sovrummet, medan jag städade i lägenheten :)

Min plan var att dom skylle få lyssna på lung musik men när jag letade på nätet och hittade bäbä så hörde jag plötsligt att han gick på resturange och bajsade under bordet då var det kört båda barnen as garvade inne i rummet och blev som galna :D

Vad som händer i kväll är fortfarande oklart får se om C kommer och passar barnen, annars är jag fast här :)


Min fina son <3 så jäkla söt! han var säkert en liten tiger i sitt förra liv ;)

Ha en toppen kväll puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback