Fan

Jag visste att det skulle bli så här, ligger på 50kg nu men känner mig tjockare och fulare än någonsin! :)
Lyckat alltså!!
Två veckor kvar till resan till skåne och det är väl bara hoppas att det blir regn resten av sommaren


Är lite bitter på den här blogg världen måste jag säga, tävlingar och sånt är det ju alltid stora bloggar som vinner och det är så jävla tråkigt att man låtsas få chansen att vinna men sen visar det sig att det bara är som stora som vinner och det är ju antagligen för att företagen vill ha så mycket reklam som möjligt, trist!

Imorgon börjar en ny vecka,  vet inte vad man ska hitta på ska försöka våga mig till gymgrossisten i morgon :P (om Maya ska dit :P )
Sen har jag lite planer får se hur det blir med det då jag inte riktigt vet om vi får några pengar den här månaden, har blivit lite krongligt, men nu ska jag städa lite, god natt!

Kommentarer
Den Rockande Kocken säger:

Inte en enda storblogg har vunnit i de tävlingar jag hållt på min egen blogg och snart är det dags igen för en ny tävling, någon gång efter midsommar, så ett tips är att följa min blogg på Bloglovin så du vet när nästa tävling drar igång... Have a rocking great day...

2011-06-20 | 15:00:30
Bloggadress: http://blog.godaremat.se/
Nathalie - My life bitchees säger:

Var gärna med i min dagens blogg-tävling !



http://nnathis.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html



Tycker du att detta är reklam så sorry för det!

2011-06-20 | 15:23:35
Bloggadress: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback