För att göra saker och ting lite värre

Har jag åkt på en allergisk reaktion, hela ansiktet är som en ballong.
Jag är ju allergisk mot någon antibiotika och igår köpte vi vad vi trodde var skavsårsplåster men det var för vårtor så det var antagligen medlet i dom som gjorde det här mot mitt ansikte.

Nu nu är det väl bara att boka stickprov innan något riktigt allvarligt händer! Kan sånt vara ärftligt!
Min älskade mamma har precis varit här så jag har fått prata ut lite och hon hjälpe mig med en uppfigt passande eftersom att hon är psykolog! :P

Snart blir det att hämta mina älskade små skatter på dagis! <3
Ikväll blir det teater med mamma och syster kan vara skönt att komma hem ifrån lite.



Isabel har sin super söta klänning från Zara baby girl
och 
Toñito har en snygg tröja från Zara shorts från Åhlens och skor från Ed Hardy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback