Förbannad!

Alltså dagis olyckor och skolan drar ner mig i skiten just nu, jag har fått nog av båda två!
Inte nog med att praktikplatsen var skit så har jag väntat i tre veckor på att min lärare ska rätta mina uppgifter i den kursen som jag sattsade att få minst vg i, väntat väntat vecka efter vecka och så i dag har hon varit inne på fronter och vad ser jag jo inte nog med att hon rättat skit så har hon satt betygen och jag fick ett jävla G!!
Alltså fick jag ingen 2andra chans och hade jag inte fått g i en av examinationerna hade jag fått ig och inte kunnat göra något åt det.
Dessutom missade jag Linkin Parks konsert som är/var i dag :(
För er som inte vet det ÄLSKAR jag Linkin Park dom är så jävla gryma!


Så här känner jag mig just nu men fan vad man får tygla sig när man har barn hemma och tur är väl det ;)
Känns inte direkt som något bra att slå sönder möbler när man har två små skatter som sover så sött!

Ja hur saker och ting blir i framtiden får vi se, jag tar inte beslut när jag är arg

Kommentarer
A N G E L I J N A säger:

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-15 | 04:39:06
Bloggadress: http://angelijnas.blogg.se/
matilda säger:

Ha en vacker dag, kram ☂

2011-06-15 | 08:48:39
Bloggadress: http://smultronsylt.devote.se
Ella säger:

linking par äger!

kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar! :) kram

2011-06-15 | 10:33:33
Bloggadress: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback