Latmask

Senaste två dagarna har jag mest sovit medan barnen varit på dagis.
Det började med den allergiska reaktionen jag fick så jag vart helt däckad och i dag vart jag bara jätte trött och uttråkad.
När jag hämtade mina skatter på dagis berättade en fröken att T hade blivit biten i armen av en annan unge och ni fattar inte hur fly förbannad jag blev, hohoho min älskade lilla prins har två jävla tand rads avtryck på sin arm!
Man ser ju skit ungens varenda tand, men någon som blev ännu mer arg var min man :P
Inte för att T ens klagar på att det gör ont men i alla fall, just för sånna här grejer fattar jag inte varför jag lämnar mina barn på dagis!
Men som sagt nästa termin går jag hel distans och ska vara hemma med barnen.

Imorgon ska jag försöka hinna åka till farsta och köpa ett par nya shorts till mig själv :)
och ett par sandaler eller liknande till V, han fick dom här i stl 25 men dom var försmå och tyvärr har dom inte större och får inte in heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback