Nu gäller det!

Alltså ibland blir jag trött på mig själv när jag verkligen vill något men jag anstränger min inte för att det ska fungera.
Men nu har jag bestämt att minst 5kg ska bort!
Inte för att jag vet om vågen hemma stämmer men jag går efter den.
Ska inte äta pasta ris eller potatis och bara äta vissa saker till lunch, frukost och middag hoppa verkligen att det fungerar, för jag har verkligen ingen lust att åka ner till skåne och se ut som värsta flodhästen som jag tycker jag gör nu, en del frågar vad det spelar för roll vad andra tycker men jag kan ju säga att jag inte gör det för andra skull utan för att jag inte trivs med hur mycket jag väger och hur jag ser ut.
Inget mer med det :)



Kommentarer
Jannika, mamma till Jillian säger:

men vafan? hälften av gåbgnerna jag försöker gå in här måste jag skriva lösen:(:(:(:(:(:(:( nu gick det!

2011-06-13 | 08:10:04
Bloggadress: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback