Regnet öser ner


Så här fint blir det när man ska försöka ta en bild på sig själv :P
Vi har en spegel i badrumet så där är det ju inte så roligt att ta bilder haha så det fick bli en sån här rolig bild när man trycket på knappen så fort som fan måste man försöka få en snygg pose och sen få plats med hela sig själv på bilden också ;)

Snart vankas det middag när T och min man hämtat vovve på dagis, sen blir det mys kväll haf fuskat som bara den i dag då jag ätit ingen frukos två ägg till lunch och ska äta mosarella och tomat till middag men sen har jag tryckt i mig tre hela marabou kakor alltså dom nya marabou cookies :) som för den delen inte var goda utan bara smakade bakpulver
Ha en riktig mys kväll i regnet
Puss!!!

Kommentarer
Elina säger:

Hej, fin blogg! Följa varann via bloglovin? :)

Glad sommar!



Förlåt om du inte gillar denna kommentar..

2011-06-17 | 18:54:51
Bloggadress: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback