Tjänat pengar

Hur många har inte bebis saker som bara ligger och skräpar?
Vi har ju typ en miljon plagg och lite saker som jag inte vet vad vi ska göra av, mamma hittade gröna villan där man kan sälja så vi tog dit en massa grejer bla den helt nya oanvändna bärselen efter den legat uppe på loppi en tid.
Dom sålde den och jag fick väl 300kr för den alltså vad tänker jag med!!?
Jag kunde fått över 700 för den, helt ny bästa märket men alltså nej, men gjort är gjort.
Vi åkte dit i dag och hämtade pengarna men dom vill ju inte ens ha helften av kläderna för att "folk inte köper sånt"
men alltså hade sånna kläder funnit begagnat kunde jag ha handlat där men nu finns det ju bara risiga kläder som man ser är begagnade och varför ska man köpa sånt!? :)

Ska lägga upp lite fler saker på loppi och se om man får det sålt men här är några saker jag säljer just nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback