Livet är på topp i dag

Har haft en riktigt bra dag i dag faktisk :)
Började med att träffa Maya och vi gick en liten sväng på stan hamnade på NK där jag hittade baddräkten jag letat efter till Isabel så nu kan vi prova den hema eftersom att den jag beställde på från oii design var för stor.
Därefter lunchade jag med min mamma och gudmor och åt en så sjukt god fisk med potatis (ja jag åt dumt nog potatis) med saffranssås så jäkla mumsigt och Isabel som var med älskade också maten :)

Därefter tog jag och I en tur till stan igen och letade efter shorts till mig hittade ett par på H&M men så klart fanns inte 34 och på Cubus var dom minsta alldeles förstora så jag vet inte riktigt vart jag ska leta sprang runt i hela farsta här om dagen och hittade verkligen inga alls :(

Men jag har ju hela sommaren på mig att leta ;) och dom här dagarna med I hemme är ju ghelt underbara så nu har jag verkligen bestämt att hon ska vara hema tills efter sommaren :)


Tjocksmock och sötnöt :)

Kommentarer
Mariel säger:

vilken söt blogg du har =) ja visst e antonio finaste namnet =) =)

2011-06-15 | 22:07:53
Bloggadress: http://mixifamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback