För att jag har så mycket annat att göra ;)

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1 :)

Vad tycker du om kärlek? Underbart

När kramade du någon sist, vem? För någon timme sen, min son

Saknar du någon speciell person? Jo en kompis

Har du svårt för att bli kär? Ja

När pussades du med någon sist? Igår

Ångrar du det? Eh nej

När fick du senast en komplimang, av vem?
Oj vet inte men av min man

Har du hånglat med någon av samma kön? Nej

Varit medvetslös? Ja.

Hånglat med nån riktigt ful? Hahaha nej

Gjort något riktigt dumt? Yes.

Gjort något du verkligen ångrar? Jaaaa!

Varit nykter på nyårsafton? Ja

Åkt ambulans? Ja tyvärr

Gjort nåt olagligt? Ja tyvärr

Fått din mamma att gråta? Ja tyvärr

Slagit ner någon? slagit ner är att ta i, sparkat och slagit har man väl gjort men inte slagit ner

Skämts över dina föräldrar? Nej min mamma är bäst!

Skämts över dig själv? JA

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, självklart

Dricker du? Ja men inte ofta

Vilka kläder sover du i?

Vad hatar du verkligen? När någon tror att dom har rätten att säga åt mina barn

Varit kär? Ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Min man och son

Såg dig gråta? Sonen

Fick dig att gråta? Ett tv program

Du delade en cigg med? Delar inte cigg med folk

Du gick på bio med? Min man

Skällde på dig? Min son ;)

Skrev till dig på msn? Maya

DE SENASTE 120 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja.

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Ja

Köpt någonting? Ja en bulle haha

Sjungit? Självklart

Saknat någon? Lima

HAR DU:

Blivit full på ett släktkalas? Nej

Varit full i skolan? Ja

Blivit portad ifrån en krog? Nej

Önskat att du var av det motsatta könet? Nej

Varit gravid? Två gånger

Fått barn? Två

Överdoserat? Ja

Blivit polisanmäld? Ja tror det

Bästa maträtt: Lasange

Bästa dryck: Red bull

Hat dryck och maträtt: Apelsin dryck, ?

Bästa alkoholdryck: Cider, xider

Använder du smör på smörgåsen: Ja

Smågodis eller färdiga påsar: Lösgodis.

Favoritglass: Magnum

Hur mycket shoppar du för varje månad: Beror på ;) några tusen

Har du mer skor än kläder: Nej

Favoritplagg: Klänning

Hatplagg: Linne

Arbete, utbildning: Undersköterska.

Vad vill du bli: Rik eller smal

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nej

Är lönen viktigast: Nja inte riktigt men en jätte viktig del

Boende: Bostadsrätt

Litet eller jättestort: Mellan

Drömboende?: Spanien

Har du barn: Ja två

Är otrohet okej: Aldrig

Älskar du någon: Självklart

Betyder familjen mycket för dig: Nej dom betyder allt för mig!

Är du lojal: Mot rätt personer!

Tycker du om att dricka dig full: Ja annar är det ingen ide att dricka :D

Hemmafest eller krogen: Krogen

12 har du:

* Ett förhållande: Ja

* En bästa vän: Ja!

* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

* Blivit kär vid första ögonkastet: Ja

* Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej

* Några smycken som kostat över 1000 kr: Haha jaa

* Några husdjur: Lima

* Hamnat på polisstation: Nej :)

11 dagens:

* Klädsel: Inga kommenatarer

* Hår: Vet inte riktigt halft uppsatt

* Låt: Don omar - Taboo

* Vill ha: Pengar, kläder, bil

* Sjukaste: ??

* Saknad: Lima

* Köp: Bulle

* Godis:  Bantar

* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Jävlar vad tjock jag är dieten fungerar INTE

10 första:

* Bästa kompis: Marcel

* Husdjur: Sally

* Semester: Sverige ;)

* Jobb: Har aldrig haft ett jobb :D

* Köpta skiva: oh BSB?

* Piercing: Tungan när jag var 15? Maya partner in crime :D

10 senaste

* Peronen som ringde dig: Mamma

* Personen som du ringde: Hatar att ringa :)

*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Antonio

* Bilfärd: Sickal

* Filmen du såg: Alpha och omega

* Gången du grät: igåår

* Måltiden: Ägg som var min middag

9 skulle du:

* Våga hoppa fallskärm: Nej

* Våga hoppa bungyjump: Nej

* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Bara om det är min man

* Kalla dig själv lycklig: Ja

* Hellre ta bilden än vara med på den: Jag gör bilden, så jag måste va med!

* Kunna gråta över en kille: Ja

* Kunna gråta över en tjej: Ja beror väl på varför och vem :D

* Ljuga för någon: Ja

* Kunna springa 50mil: Självklart skulle bara ta några dagar ;)

Vad:

* Gör du just nu: Lyssnar på musik och väntar på att något roligt ska hända

* Ska du göra imorgon: Vet inte åka till landet

* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Haha jag pratar inte med mig själv :D

* Har du med dig in på bion: Mig själv

* Är det för färg på dina byxor: Grå

* Är det för väder hos dig just nu: Natt väder :P

* Skulle du göra om du vann på lotto: Flytta, shoppa

7 blandat:

* Är du blyg inför det motsatta könet: Nej varför skulle jag vara det

* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nja kanske

* Luvtröjor: Nej tack!

* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Ja jag vill ha tillbaka mina i tungan och naveln, och så vill jag ha en tatuering med min dotters namn på

* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatt

4 val:

* Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång annars måste man vakna så jäkla tidigt

* Sommar eller vinter: Sommar.

* Vilken ålder har varit bäst hittils: 18!

* Sova på sida, mage eller rygg: Mage


Kommentarer
Anonym säger:

Bli meldem här : http://www.supergratis.se/?r=82389

2011-06-17 | 02:09:24
JOSEFIN GARD säger:

bli medlem här :http://www.supergratis.se/?r=82389

Man samlar poäng tills man får så många poäng man behöver till den produkten man behöver.

Man kan välja från Iphone 4 till canon kamera till andra saker det bestämmer man själv.

Man kan samla po'äng genom att värva vänner som jag gör eller så kan man blogga om det kanske ? eller kan man tävla eller besöka!!:)

2011-06-17 | 02:13:07
Bloggadress: http://josefingard.blogg.se/
JOSEFIN GARD säger:

http://www.supergratis.se/?r=82389 bli medlem här du samla poäng genom att till exempel värva vänner som jag gör nu eller går med i tävlingar kanske blogga om supergratis eller besöka. du kommer få välja nått du vill samla till och när du har kommit upp till det kan du beställa hem det gratis!!

Du kan beställa hem iphone kameror m.m.

Kram Have A Nice Day

2011-06-17 | 17:49:57
Bloggadress: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback