Dagens, shopping,jag och mat

Har mått så otroligt illa i dag, helt sjukt har inte kunnat äta mer än en bit banan och en naturdietbar och lite vitamin vatten, men jag ska försöka äta ordentligt med kyckliggryta som det blir till middag.
Anledningen till att jag mår illa är att jag tog en citadon igår och det nockade mig som sagt helt men jag hoppas att det är borta tills i morgon då vi ska på midsommar firande, vilket jag aldrig har varit mycker för men vad gör man inte för sina små :)

Träffade Maya i dag och gick en vända på stan och in på Zara :P som ni kan gissa blev det lite köpt haha hade inte mitt kort med så jag fick låna av Maya tillsvidare men sen gick vi direkt till banken :P


Dagens middag :P



Mohahaha!!!!!!


Kommentarer
JOSEFIN GARD säger:



http://www.supergratis.se/?r=82389 bli medlem här du samla poäng genom att till exempel värva vänner som jag gör nu eller går med i tävlingar kanske blogga om supergratis eller besöka. du kommer få välja nått du vill samla till och när du har kommit upp till det kan du beställa hem det gratis!!

Du kan beställa hem iphone kameror m.m.

skulle vara skit snälla är med i en tävling som man ska värva vänner och det skulle vara snällt om du blev medlem!!<3

Have A Nice Day!!

2011-06-24 | 17:06:17
Bloggadress: http://josefingard.blogg.se/
ViktoriaJohansson© säger:

fina kläder :) haft en bra midsommar?

2011-06-24 | 21:55:52
Bloggadress: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback