När dom inte vet att man ser

Tiden springer iväg som vanligt därav har jag inte hunnit blogga alls, min lilla kille är ju stor nu så efter sommaren flyttar han upp til storbarns avdelningen så där var vi i dag och träffade hans nya fröknar.
Från övervåningen såg vi hur barne lekte och tydligen är T och hans bästa tjej kompis lite elaka mot en liten tjej hon fick inte vara med dom sprang iväg och puttade bort henne.

Eftermiddag har vi spenderat på gården och Antonios nya kompiar som bor på gården, så gulliga.
Barnen sover och jag MÅSTE plugga 6 examinationer ska vara färdiga innan den 10 juni! fattar ni 6 stycken nästan lika många som vi hade i förra kursen som var på 10 veckor!
Önska mig lycka till!!!


Kommentarer
ebba säger:

så himla söt!

2011-05-31 | 10:46:01
Bloggadress: http://ebbakarlsson.devote.se
Matilda säger:

Du måste ha missupfattat. Att vi lever på 2000talet betyder att man kan kläs i vad som helst, helt upp till en själv. Det ena utesluter inte det andra. Mer att man har mer öppen syn nu än för 50 år sen.

2011-05-31 | 11:35:14
Matilda säger:

Jo men precis, tror du och jag tänker ungefär lika där ;)

2011-05-31 | 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback