Små olyckor

Igår var det bara så otroligt tråkigt väder men i dag regnar det i alla fall så då kan man få inviga dom nya stövlarna.

Igår hände det en liten olycka sånt man kan skratta åt efteråt men Toñito min lilla knasboll hade stoppat in ett russin i näsan så den så klart fastnade.
Ett tag fick jag lite panik eftersom att jag trodde att det var en pärla men jag kunde andas ut ordentligt när han lyckades få ut den.
Precis som mamman sin är han fast jag stoppade in en sten i näsan när jag var lite :)

På schemat i dag står också middag hos mamma, får träffa syster yster som varit i Norge ett tag nu.
Toñito blir super glad han älskar sin mormor och tjatar om henne hela tiden :)

Tur att man kan ha världen bästa mamma men också vara världens bästa mamma hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback