The Brand & Mini Rodini

Idag fick jag äntligen hem paketen från Babyshop och oiidesign! Snabbt och enkelt
Klickade hem en del i helgen och blev grymt nöjd över nästan allt, pyamasen såg dock liten ut och Mini rodini jeansen såg väldigt långa ut men dom får Toñito prova i morgon så kanske det blir att skicka tillbaka dom.
Mini Rodini

The Brand




Jag är väldigt dålig på att ta fina bilder så jag tog från Babayshops hemsida
förutom den sista, jag är helt förälskad i tröjan!

Mer är hemklickat då jag insåg att Isabel fick lite mer än Toñito ;)

Kommentarer
Fia säger:

Så mycket fint du köpt =)

2011-06-01 | 00:30:04
Bloggadress: http://www.sofsan.se/
camila säger:

alla kläder såmm är på bild här inne

ska bort här från åxå

+ alla små barn åxå

ska bort här från åxå

2011-11-19 | 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback