Allt och inget

Snart fyller Isabel två år sen är det julafton och jag vet inte vad man ska hitta på  i år.
Leksaker har dom så det blir över ett spel till Antonio kanske sen vet jag inte, jag hatar att ge kläder men så kanske det får bli då jag hittat massa fint till dom.
Och det här med att dom ska få ett paket om dagen tills julafton hoppar vi nog ;) skulle ju bli 48 små paket och vad lägger man där i? små onödiga saker i 40 av paketen och 8 som verkligen är något roligt nej det är bara onödigt.

Nu till annat jag söker jobb svårt att hitta jo det är det verkligen!
Men jag hoppas jag hittar något.

Imorgon har Antonio Halloween på dagis och den 9 så är det fotografering på dagis, syskonbild ska det självklart bli :D hoppas bara båda är glad haha



Två dagar kvar på praktiken sen är jag LEDIG! i typ 3 dagar innan nästa kurs börjar men nu är det sista kursen för i år hoppade av datorkunskapen förra veckan men som tur var läser jag så mycket poäng att det inte gjorde någon skillnad för csn :)

Nu blir det att sova!
Puss

Kommentarer
TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus säger:

hur gick de för dig me tanke på de du skrev i gruppen mammisar .. de som hände på t banan..

2011-11-01 | 20:08:40
Bloggadress: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Sabbe säger:

du har inte svarat angående bugaboo vagnen???? ska du sälja, eller inte? eller e den redan såld??

2011-11-02 | 14:03:17
Anonym säger:

jag tycker du håller alltid på att säga att sådana kläder du har på dina barn vardagligt är sådana som andra kallar för finkläder, men att döma av bilder du lägger upp på dina barn så vore det synd att kalla dom kläderna finkläder för det är tveksamt ifall jag ens skulle sätta på mina barn dom kläderna på dagis.

2011-11-05 | 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback