Mera Underbara barn

Var på plats på mässan vid kvart över 8, Antonio var med och redan efter tre min så tröttnade han och ville gå hem.
Men vi släpptes in själva VIP grejen var inte så bra planerad tycker jag, väldigt liten frukost och man kunde inte ens dela två på det. Sen att man inte ens han kolla runt hela mässan innan dom andra släpptes in var också dåligt så lite mera tid borde man fått.

Fick i alla fall lite bra saker att ta med hem och höjdpunkten för Antonio var att man fick lassa på med hur mycket Oreos kakor som man ville, han fyllde nästan en hel påsen sen tyckte han att det var bra, gull ungen min!
Hade planer på att inte slösa pengar och jag var duktig trotts att jag hittade några saker jag ville ha men vi ska tillbaka på söndag så det är bara att hopps på att det finns kvar.
Men Antonio fick ett gosedjur för att han lovade att sluta gnälla och det gick så där hehe


Helt underbara ballonger eller hur! :)
Hoppas att dom får finnas kvar tills mässan är slut.
Antonio fick sitta i en brandbil vilken var en höjdare så klart när hans pappa mötte oss vid bussen tyckte Antonio att vi skulle hem och ha kalas med alla kakor haha :)

Lite mycket folk och utan vagn eller med annan vuxen vart det lite jobbigt måste jag säga.
Men på söndag som sagt ska vi dit igen med båda barnen, vagn och deras pappa och Maya och hennes barn :)

Kommentarer
Tina säger:

Hoppas att ni får en underbar söndag på mässan!!!

2011-10-16 | 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback