3 timmar

Helt otroligt tråkigt väder ute i dag var tvungen att vänta på tunnelbanan i ca 15 min inte mysigt.
Trotts bara 3 timmars sömn åkte jag och Bel direkt in till Odenplan och helevet vilken resa det var ungen skrek då menar jag verkligen skrek som en galning från blåsut till odenplan som jag slagit henne eller något.
Övertrött delux och gud vad folk stirrar har människor inget bättre för sig eller har dom lixom inte lärt sig inte att sirra på folk, jag blir fett lack inte hennes fel att hon är super trött och inte mitt fel att ingen hjälper när jag försöker tröst.
Men när pappa erbjöd en kexchoklad blev livet lite bättre ;)
Vi reklamerade Donkey chassit och får nu vänta på svar, spanade också lite på nya barnvagnar haha och massa bebis saker, kan ju säga att det är tur att vi inte bor kvar vid odenplan nu haha.


Nu sover bebis och jag ska bara ta det lite lugnt och får se vad som händer med i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback