4 års kalas

Igår lördags hade sonen kalas, bara barn från dagis den här gången då som andra barnen som skulle komma var sjuka.
Men det var grymt lyckat fixade några lekar och alla var kontsigt nog väldigt förvånade över att se en Piñata haha!
Antonio fick super fina och bra presenter av alla och så fick han en sparkcykel av mig och hans pappa.


En del av hans presenter :)
Barnen och jag var så otroligt trötta när kalaset var slut att jag sov från halv 8 till 7 haha

Togs en del söta bilder på alla barnen men känner inte att jag kan lägga upp dom här eftersom att jag inte frågat.

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

ser mysigt ut :)

2012-04-22 | 17:16:48
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback