Årets första

Blir inte att sova bort i kväll, lite tur i oturen kan man säga.
På vägen hem från dagis köpte vi en stor vattenmelon och gud va gott det var årets första och ni fattar nog inte hur mycket jag längtat!
Finns det något jag älskar så är det vattenmelon så den här månaden kommer vi leva fattigt ;) en vattenmelon på två dagar gissar jag att det går åt.

Imorgon är det skola 8:30 till typ 3 vilket betyder att jag kommer sent och måste gå tidigare :P
Skit kursen hade inte heldistans trotts att det var det jag sökt till och självklart meddelar dom inte det helle utan sånt måste man ta reda på själv.

Nu ska jag mysa lite med mina skatter innan vi ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback